Reklamace poškozené zásilky

Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené?

  • Oznamte nám poškozenou zásilku co nejdříve, ideálně v den doručení nejpozději následující den. Na pozdější reklamace bohužel nebude brán zřetel.

Postup:

  1. Pořiďte fotografie rozbalené zásilky.
  2. Napište na email info@aquascape.cz
    Ve zprávě upřesníte poškození zásilky či výrobku a přiložíte fotografie. Pořiďte fotografie celé zásilky z více úhlů, případně i místo poškození obalu a ochrannou výpň v zásilce! A samotné poškození dodaného zboží!
  3. My se na Vaši zprávu co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.